Sixpack Trainen
De zomer komt er weer aan en je moet bijna weer in je zwembroek of in je bikini. Alleen was het met de feestdagen wel erg gezellig en heb je iets teveel van al het eten gesnoept. En dan laten we alle biertjes en wijntjes nog maar even buiten beschouwing! Help! Je hebt helaas geen sixpack meer nu.

Geen probleem! Wij hebben een simpel te volgen programma geschreven die (wanneer je je er aan houdt natuurlijk) er voor zorgt dat je binnen 6 weken weer een sixpack hebt! Veel internet sites garanderen dat je in een week of 2 weer een sixpack kan creëren. We weten allemaal dat dit fabeltjes zijn. De kortst mogelijke tijd is 6 weken en in die 6 weken moet je je zowel aan een aangepast voeding schema houden als minimaal 2 keer in de week een uur goed bewegen.

In ons geschreven programma hebben we naast de meest effectieve cardio manieren ook de beste voedings patronen uitgestippeld zodat resultaat supersnel gegarandeerd is.

Enkele feiten
"Wanneer je meer eiwitten consumeert zal je veel sneller resultaat zien!"
"Vette maaltijden laten staan en eet voornamelijk koolhydraten en je gaat tot wel 5x zo snel!"
"Wanneer je meer dan 12% vet hebt zie je nooit je sixpack!"
"Een sixpack bestaat eigenlijk uit 3 te trainen spiergroepen!"
"Een op de drie mannen verlangt naar een sixpack!"
"Een glas cola bevat 140 kcal. Moet je uitrekenen wat het scheelt als je alleen water drinkt!"




Zo als je ziet komt er nog best veel bij kijken om een sixpack te trainen. Met de juiste uitleg en natuurlijk de juiste discipline van jou kant kun je het sowieso bewerkstelligen.


Downloaden
Download nu direct onze handleiding en over 6 weken willen we graag je foto als resultaat zien!

Voor de handleiding vragen we slechts eenmalig €1,30! Betaling geschiedt door middel van telefoon. Dit is geen abonnementsdienst!